Pagina's

zondag 14 mei 2017

Fijne moederdag!


Natuurlijk kan moederdag niet voorbij gaan zonder een kaartje voor mijn moeder. Ik maakte een pop-up kaart met de Window Box Thinlits Dies naar een voorbeeld van Bronwyn Eastley.

De basis van het doosje is gemaakt van Crumb Cake cardstock. De zijkanten zijn gestempeld op Whisper White met Crumb Cake inkt en gestanst met het vierkantje uit de Stitched Framed Thinlits Dies.


De bloemen zijn gemaakt met de Botanical Builder Framelits Dies in de kleuren Blushing Bride, Flirty Flamingo, Pear Pizzaz en Whisper White. Dit zijn toch wel mijn favoriete dies en ik vind het dan ook erg jammer dat ze er uit gaan. Hier kun je nog meer inspiratie met deze dies vinden.


De bodem van het doosje kun je omhoog drukken waardoor het geheel plat verstuurd kan worden. Een leuke verrassing voor in de brievenbus!

Ik hoop dat je het een leuk project vind en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.


Gebruikte materialen:
  • Stampset: Window Shopping
  • Dies: Botanical Builder Framelits,  Stitched Shapes Framelits, Window Box Thinlits
  • Ink: Crumb Cake
  • Cardstock: Blushing Bride, Crumb Cake, Flirty Flamingo, Pear Pizzaz, Whisper White

Geen opmerkingen:

Een reactie posten